Vartotojo prisijungimas

Dažniausiai užduodami klausimai

Greitas kreditas

1. Kas yra kreditas?

Kreditas – pinigų suma, kurią kreditorius pagal konkrečias kredito sąlygas suteikia kredito gavėjui.

2. Kas yra kredito sąlygos?

Kredito sąlygos - konkretaus kredito suma, kredito mokestis, kredito terminas, kredito grąžinimo diena, kredito grąžinimo periodas, mokėjimo suma ir kitos sąlygos.

3. Kuo skiriasi trumpalaikis / ilgalaikis kreditas?

Trumpalaikis kreditas suteikiamas iki 90 dienų terminui. Pasibaigus terminui, turėsite grąžinti visą kredito sumą ir palūkanas arba kreditą prasitęsti. Ilgalaikis kreditas suteikiamas nuo 2 iki 60 mėnesių. Kreditą turėsite grąžinti kas mėnesį pervesdami nustatytą įmoką (kredito dalį ir palūkanas).

4. Kas yra kreditorius?

Kreditorius - bendrovė s.r.o. Misconte, buveinė: Koněvova 2660/141 |130 00 Praha 3, įmonės kodas: 01783777.

5. Kas yra kredito gavėjas?

Kredito gavėjas, turi atitikti šias sąlygas:

  • Europos sąjungos pilietis.
  • Ne jaunesnis kaip 20 (dvidešimties) metų ir ne vyresnis kaip 60 (šešiasdešimties) metų.
  • Dirbantis fizinis asmuo.
  • Turintis tvarkingą mokėjimų istoriją.
6. Koks www.bohemiancredit.lt darbo laikas? Kaip aš galiu pateikti paraišką?

Pateikti paraišką gauti www.bohemiancredit.lt kreditą galima bet kuriuo metu. Paraiškos nagrinėjamos klientų centro darbo laiku - darbo dienomis 9:00h- 17:00h.

7. Kokio dydžio yra Registracijos mokestis?

Registracijos mokestis yra 1 €.

8. Ar norint gauti paskolą, būtina įkeisti turtą ar turėti laiduotoją?

Ne, norint gauti paskolą iš www.bohemiancredit.lt Jums nereikia įkeisti turto ar turėti laiduotoją.

9. Kokio dydžio ir kuriam laikui galima gauti www.bohemiancredit.lt paskolą?

Visų išduodamų paskolų sąrašą su grąžinimo terminais galite rasti mūsų tinklalapyje.

10. Kaip gauti kreditą internetu?

Norint gauti greitą paskolą internetu Jums reikia:

  • Užsiregistruoti.
  • Prisijungti prie sistemos - įvesti Kredito gavėjo ID bei slaptažodį.
  • Pasirinkti priimtiniausią variantą iš paskolų sąrašo.
  • Patvirtinti pasirinktas paskolos sąlygas.
11. Kaip užsiregistruoti tinklapyje www.bohemiancredit.lt?
  1. Įrašykite į registracijos formą šiuos tikslius Jūsų asmens tapatybę patvirtinančius duomenis:
    • Asmens kodą.
    • Elektroninio pašto adresą, į kurį Kredito davėjas išsiųs laikiną slaptažodį.
    • Mobilaus telefono numerį.
    • Deklaruotos gyvenamosios vietos adresą.
    • Gyvenamosios vietos adresą.
    • Asmens tapatybės kortelės arba paso nr.
    • Darbovietės pavadinimą, adresą ir užimamas pareigas.
  2. Patvirtinkite savo sutikimą, kad tiesioginės rinkodaros tikslais www.bohemiancredit.lt naudotų bendrosiose kredito sutarties sąlygose nurodytus Jūsų asmens duomenis.
  3. Patvirtinkite, kad perskaitėte ir sutinkate su kredito sutarties sąlygomis.
  4. Spauskite - Tęsti registraciją.
  5. Sumokėkite registracijos mokestį iš Jūsų asmeninės banko sąskaitos, į tame pačiame banke esančią Misconte s.r.o. sąskaitą.
12. Kaip gauti vartotojo ID ir laikinąjį slaptažodį?

Sumokėkite vienkartinį registracijos mokestį.
Į Jūsų mobilųjį telefoną gausite SMS žinutę su vartotojo ID, o į nurodytą el. paštą laikinąjį slaptažodį.

13. Ar kiekvieną kartą norint pasinaudoti www.bohemiancredit.lt paslaugomis reikia registruotis ir mokėti registracijos mokestį?

Ne, nereikia. Registracija atliekama ir registracijos mokestis mokamas tik vieną kartą. Sumokėję registracijos mokestį, SMS žinute gausite savo naudotojo ID, o į el. paštą gausite laikinąjį slaptažodį.
Turėdami savo naudotojo ID ir slaptažodį, mūsų paslaugomis galėsite naudotis nuolat ir pakartotinai registruotis neprivalėsite.

14. Kaip apmokėti registracijos mokestį?

Nurodykite šiuos mokėjimo rekvizitus:
Gavėjo pavadinimas: Misconte, s.r.o.
Gavėjo kodas: 01783777
Gavėjo sąskaitos nr.: pasirinkite to paties banko kaip ir Jūsų atsiskaitomoji sąskaita.
Suma: 1 €
Mokėjimo paskirtis: Tvirtinu BCREG........(individualiai sugeneruotas sutarties numeris).

15. Ar galiu registracijos mokestį sumokėti iš kito žmogaus sąskaitos?

Ne, negalite. Registracijos mokestį būtina atlikti tik iš savo asmeninės banko sąskaitos. Pavedimo, gauto iš kito asmens banko sąskaitos, neužskaitysime ir patvirtinti registracijos negalėsime.

16. Ar galiu gauti kreditą ne į savo asmeninę sąskaitą?

Ne, negalite. Kreditą www.bohemiancredit.lt perveda tik į tą Jūsų asmeninę sąskaitą, iš kurios Jūs sumokėjote registracijos mokestį.

17. Ar gali keli asmenys gauti kreditą į tą pačią banko sąskaitą?

Negali.

18. Kaip prisijungti prie vartotojo zonos tinklapyje www.bohemiancredit.lt?

Įveskite vartotojo ID ir laikinąjį slaptažodį.

19. Kada ir kokiu būdu gausiu Kredito gavėjo ID ir laikiną slaptažodį?

Po registracijos mokesčio sumokėjimo į Jūsų nurodytą mob. telefono numerį, SMS žinute išsiųsime Kredito gavėjo ID ir į el. paštą - laikiną slaptažodį jeigu:

  • Jūsų įvykdytas mokėjimas už registraciją bus užskaitytas mūsų banko.
  • Teisingai įvedėte mokėjimo rekvizitus.
  • Mokėjimas atliktas iš Jūsų asmeninės sąskaitos.
20. Kodėl man sumokėjus registracijos mokestį negavau savo naudotojo ID?

Naudotojo ID Jūs galėjote negauti dėl kelių priežasčių:

  • neteisingai užpildėte mokėjimo dokumentą:
  • mokėjimo dokumento skiltyje „Mokėjimo paskirtis“ neteisingai nurodėte simbolių seką;
  • mokėjimą atlikote ne į Misconte s.r.o. sąskaitą;
  • mokėjimą atlikote į Misconte s.r.o. sąskaitą, kuri nėra tame pačiame banke kaip ir Jūsų asmeninė sąskaita;
  • mokėjimą atlikote ne iš savo asmeninės sąskaitos;
  • neteisingai nurodėte kitus mokėjimo dokumento rekvizitus;
  • Registracijos formoje neteisingai nurodėte savo mobiliojo telefono numerį arba el. pašto adresą.
  • www.bohemiancredit.lt negavo Jūsų pavedimo dėl ryšio kanalų sutrikimų arba dėl to, jog bankas atidėjo Jūsų pavedimo įvykdymą.

Jeigu sumokėjus registracijos mokestį identifikacinio kodo negaunate ilgiau kaip 1 valandą, siūlome pasitikrinti, ar teisingai užpildėte registracijos formą ir mokėjimo dokumentą.

21. Ar galiu nurodyti daugiau kaip vieną savo asmeninę sąskaitą, į kurią noriu gauti kreditą?

Taip, galite. Norėdami nurodyti dar vieną sąskaitą, į kurią pageidaujate gauti kreditą, pakartotinai atlikite registracijos procedūrą bei sumokėkite registracijos mokestį iš sąskaitos, kuria norite papildyti savo sąskaitų sąrašą. Nurodžius daugiau kaip vieną sąskaitą, Jums reikės iš sąskaitų sąrašo pasirinkti sąskaitą, į kurią norite gauti kreditą. Tai galėsite padaryti prisijungę prie vartotojo zonos sistemoje.

22. Ar galiu keisti mobiliojo telefono numerį arba nurodyti kelis mobiliojo telefono numerius, iš kurių galėčiau SMS žinute siųsti kredito paraiškas?

Taip, galite. Tokiu atveju Jums reikėtų prisijungti prie vartotojo zonos ir savo profilio skiltyje pakeisti duomenis.

23. Kada priimamos paraiškos, suteikiami kreditai?

Norėdami gauti paskolą, kreipkitės bet kuriuo paros metu. Paraiškas peržiūrime klientų aptarnavimo darbo metu 9:00h – 17:00h

24. Ar gausiu atsakymą dėl kredito?

Taip. Į Jūsų mobilųjį telefoną gausite SMS žinutę: kreditas bus išduotas arba pasiūlysime kitą sprendimą.

25. Kokį kreditą galiu gauti?

Paskolų sumos, terminai ir atidėjimo laikotarpiai labai įvairūs. Visas kainynų lenteles galite matyti mūsų puslapyje.

26. Kas yra BVKKMN?

BVKKMN – bendra vartojimo kredito kainos metinė norma Tai matematinis finansų institucijų matavimo metodas, sukurtas apskaičiuoti visą ilgalaikės paskolos kainą – palūkanas, įmokų mokėjimo mokesčius ir administracines išlaidas, kurias klientas turėtų sumokėti imdamas paskolą ilgiau nei vieneriems metams.
BVKKMN dydis priklauso nuo paskolos termino ir sumos dydžio – kuo didesnė paskolos suma ir kuo ilgesniam laikui skolinamasi, tuo mažesnė BVKKMN.
Mes laikomės finansinių įstatymų, todėl privalome nurodyti paskolos BVKKMN. Apskaičiuotas dydis matomas prie kiekvieno paskolos sumos termino.

Kaip grąžinti?
27. Kada reikia grąžinti kreditą?

Grąžintiną sumą sumokėkite iki kredito grąžinimo dienos arba pratęskite kredito terminą. Vartojimo kreditas nėra pratęsiamas, išskyrus sutarties punktą x.

28. Kaip reikia grąžinti paskolą?

Paskola grąžinama pervedant pinigus internetu arba bankų filialuose, sumokant į atsiskaitomąją sąskaitą. Taip pat mokėjimą galima atlikti Perlo ir FoxBox terminaluose, bei Swedbank tiesioginio debeto būdu.

29. Kaip sužinoti savo dienos balansą?

Tai galite sužinoti prisijungus prie vartojoto zonos su savo ID ir slaptažodžiu.

30. Ar galiu sužinoti, kiek paskolos paraiškų pateikiau, kiek esu skolingas?

Prisijungęs prie www.bohemiancredit.lt vartotojo zonos Meniu punkte Mano paskolos, Jūs rasite:

  • Balansą šiai dienai.
  • Paskolų paraiškas.
  • Mokėjimus.
  • Detalią apmokėjimų ataskaitą.
31. Kaip aš žinosiu, kada ir kokio dydžio sumas mokėti, norint grąžinti paskolą?

Visą informaciją rasite prisijungę prie vartotojo zonos.

32. Kaip elgtis, jei negaliu apmokėti įsiskolinimo?

Jei negalite sumokėti, kreipkitės elektroniniu paštu: info@bohemiancredit.eu 
Susitarsime dėl susitikimo ir pabandysime Jums padėti asmeniškai.

33. Sumokėjau didesnę sumą nei Grąžintina suma, ar galiu tikėtis permokos grąžinimo?

Permoka Jums bus grąžinta:

  • Išskaičiuojant iš kitos Jūsų paimtos paskolos grąžintinos sumos.
  • Jums atvykus į bendrovės buveinę su asmens tapatybę patvirtinančiais dokumentais ir raštu pateikus prašymą dėl permokos grąžinimo.

Raštu pateikus prašymą. Permoką grąžinsime į Jūsų asmeninę sąskaitą.

34. Ar galimą paskolą grąžinti anksčiau laiko?

Taip, galima.

35. Ar yra mokestis už anksčiau nei nustatytas terminamas grąžinamą kreditą?

Ne mokesčio nėra, kreditą grąžinti galima bet kuriuo momentu iki sutartyje numatyto grąžinimo termino.

36. Ar galima atidėti paskolos grąžinimą?

Paskolos grąžinimą galima atidėti nuo 1 iki 4 mėnesių.

37. Kokios sankcijos taikomos, laiku negrąžius paskolos?
  1. Kreditas automatiškai pratęsiamas tomis pačiomis sąlygomis.
  2. Paskolos sutartis gali būti nutraukta ir pareikalauta sumokėti visa paskolos suma.
  3. Kreipiamasi į teismą/ skolų išieškojimo bendrovę.

Visos priemonės, kurių imasi www.bohemiancredit.lt, jei klientas vėluoja mokėti, išdėstytos Paskolos sutarties Bendrosiose sąlygose.

38. Ar gali už paskolą mokėti kitas žmogus?

Taip, tačiau mokėjimo paskirtyje būtina nurodyti paskolą ėmusio asmens kodą.

39. Kaip pratęsti kredito grąžinimo terminą arba pakeisti grafiką?
Praneškite el. paštu info@bohemiancredit.eu kuriam terminui norėtumete atidėti ir Jūsų mokėjimo terminas bus pratęstas.
40. Ar galiu dar negrąžinęs kredito pateikti naują kredito paraišką ir padidinti savo bendrą kredito sumą?

Taip, galite, jeigu padidindami savo bendrą kredito sumą, neviršijate www.bohemiancredit.lt nustatytos maksimalios Jums leistinos įsipareigojimų sumos.

41. Ar galiu grąžinti dalį kredito sumos, o likusią kredito sumą pratęsti?

Taip, galite.

42. Kodėl negaliu prisijungti kaip esamas klientas? Užpildžius rašo, kad nesutampa duomenys.

Gali būti dvi priežastys:
1 – suklydote vesdami duomenis, pasitikrinkite vartotojo ID ir slaptažodį.
2 – pasikeitė Jūsų telefono numeris- tuomet susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo specialistais, kad pakeistume Jūsų telefono numerį.

43. Kodėl negaliu pakeisti sąskaitos numerio, jei prisijungiu kaip esamas klientas?

Jei norite paskolą gauti į kitą atsiskaitomąją sąskaitą, nei buvo nurodyta paraiškoje, tuomet registruokitės kaip naujas klientas ir iš naujos sąskaitos perveskite 1 Lt registracijos mokestį. Visos privilegijos išlieka tos pačios kaip esamam klientui.

44. Kodėl www.bohemiancredit.lt atsisako suteikti man kreditą?

www.bohemiancredit.lt gali atsisakyti suteikti Jums kreditą, jei:

  • esate skolingas pagal kitas sutartis tretiesiems asmenims;
  • turite skolų, kurios skelbiamos viešose skolininkų duomenų bazėse;
  • Neturite pastovių, oficialių pajamų;
  • Neteisingai nurodėte savo asmens duomenis;
  • Neatlikote 1 € registracijos mokesčio pavedimo;
  • Įvertinus Jūsų mokumą buvo nustatyta, kad neatitinkate nustatytų reikalavimų;
  • Kredito paraišką pildėte ne savo vardu.

Mes suteikiame kreditą, įvertinę kiekvieno kliento kreditinį pajėgumą, ir galime suteikti Jums mažesnį kreditą, negu nurodyta pateiktoje paraiškoje, arba nustatyti ilgesnį grąžinimo terminą. Pasiliekame teisę neatskleisti atsisakymo priežasties.

45. Kodėl patvirtinus kredito paraišką negaunu pinigų?

Tikriausiai bankas vėluoja atlikti mokėjimo pavedimą arba jo vykdymą atidėjo iki artimiausios banko darbo dienos.

46. Kodėl Kreditorius neužskaitė mokėjimo už Kredito grąžinimą?
  • Vykdant mokėjimą neteisingai pateikėte gavėjo rekvizitus.
  • Mokėjimo paskirtyje neįrašėte ar netiksliai įrašėte Kredito gavėjo asmens kodą.
47. Ką daryti praradus vartotojo ID ar slaptažodį?

Išsiųskite SMS žinutę, trumpuoju numeriu 1670 tik iš to telefono numerio, kurį nurodėte registruodamiesi www.bohemiancredit.lt sistemoje. SMS žinutėje rašykite:
"BC PRARADAU" ir mes atsiųsime jums laikiną slaptažodį, kuriuo prisijungę galėsite pasikeisti savo senąjį slaptažodį. SMS kaina 3 €.

48. Ką daryti praradus telefono numerį?

Prisijunkite prie www.bohemiancredit.lt sistemos. Vartotojo zonoje „Mano profilis“ įveskite naują telefono numerį.

49. Ką daryti praradus Vartotojo ID ir telefono numerį?

Iš savo asmeninės sąskaitos pakartokite registracijos mokestį, mokėjimo paskirtyje įrašydami tik bendrųjų sąlygų kodą ir telefono nr., į kurį gausite savo Vartotojo ID.

50. Ką daryti praradus elektroninio pašto adresą?

Prisijunkite prie www.bohemiancredit.lt sistemos. Vartotojo zonoje „Mano duomenys“ įveskite naują elektroninio pašto adresą.

51. Ką daryti praradus slaptažodį ir el. paštą?

Jeigu praradote slaptažodį ir el. paštą, iš savo asmeninės sąskaitos pakartokite registracijos mokestį, mokėjimo paskirtyje įrašydami tik bendrųjų sąlygų kodą ir el. paštą, į kurį gausite laikiną slaptažodį.

2025 Bohemian Credit, s.r.o.